diumenge, 19 de gener del 2014

De Dins cap a Fora, un nou encapçalament pel meu bloc.
Ja queda, relativament, lluny el temps de la Univeritat a on plasmava per aquest mitjà, i principalment, en els blocs annexos a aquest, allò que venia de fora cap a dins, no de dins cap a fora.
Ara, que la universitat ja no em marca directrius, sentin-me més lliure, serà el moment de seguir el fil que el meu instint ja fa temps que em crida i que a gotetes he anat plasmat en el bloc principal, que és aquest.

Un tast amb una entrevista a en Jordi Mateu, educador, psicolingüista i coordinador del CRAEV (Centre de Recerca i Assessorament a l'Educació Viva), a on tinc la sort d'estar fent un curs d'Introducció a l'Educació Viva. Un curs introductori però intens tant a nivell professional com a nivell personal, a on el respecte a les necessitats de cada etapa evolutiva de l'infant és la clau del seu creixement, a on l'infant es regeix de les seves necessitats internes, de dins a fora, i no de les necessitats de l'adult, de fora a dins.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada