diumenge, 19 de febrer del 2012

PRÀCTIQUES

Demà començo les pràctiques d'Educació Infantil, a una escoleta de Ciutadella: E.I, Francesc de Borja Moll.
La veritat és que per a mi no és una desconeguda, ja que els meus dos fills hi han estat, per aquest motiu aquesta escoleta és i serà molt especial.
A partir d'ara tindrà un motiu més per a ser especial.
El divendres passat la meva companya Maria i jo ens vam presentar a na Susana, la directora, i la seva benvinguda no va poder ser millor. Tant per ser una persona acollidora i propera, com per la seva honestedad, explicat-nos que arrel de les retadelles quatre mans més, són d'agraïr (encara que nosaltres estiguem un poc verdes, diria jo). Però d'il·lusió no ens en en falta!
Bé doncs, demà estaré amb na Joana i amb uns petitxel·los d'un any i mig.

Us deixo aquest video, d'en Paulo Coelho. El dedico a totes les meves companyes que demà s'estrenen com a practicants, però també a tothom que cada dia se'l pren com un petit repte a superar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada